OBCHODNÉ PODMIENKY PIZZA ZOTTI, s.r.o.
1.
Objednávka
Objednávku je možné zadať telefonicky, e-mailom, alebo online. Pokiaľ nie je objednávka vyrobená, je možné ju zrušiť telefonický na tel. číslach 4277077, alebo osobne ju stornovať priamo na prevádzke Pizza Zotti , Fr. Partizánov, Martin.
2.
Platba
Platbu je možné zrealizovať:
a/ Osobne na prevádzke počas otváracích hodín prevádzky (zverejnených na www.zotti.sk), prípadne pri prevzatí tovaru pri dovoze, a to hotovosťou, gastro lístkami, platobnou kartou.
b/ Pre platbu na faktúru je potrebné vopred požiadať písomnou formou a túto žiadosť zaslať na email info@zotti.sk. Po schválení bude zákazník zaradený medzi zákazníkov platiacich na faktúru. Splatnosť faktúry je 14 dní, prípadne dohodou.
3.
Dodacie a platobné podmienky v
prípade dodania rozvozom Pizza Zotti.
Cena za dovoz závisí od adresy doručenia. Cenu dovozu je možné zistiť na stránke www.zotti.sk/doprava.
4.
Povinnosti predávajúceho
a/ Dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene. Adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v dohodnutej lehote dodania – cca 1 hodina až 1 hodina a 30 min. Vo výnimočných prípadoch sa doba čakania na objednávku zvyšuje na 2 hodiny. V prípade, že objednávku nie je možné splniť (dodať) bude zákazník kontaktovaný a bude mu ponúknutý podobný produkt. V prípade, že objednávku nie je možné doručiť v dohodnutej lehote je zákazník kontaktovaný na dohodnutie ďalšieho postupu.
b/ Vystaviť a priložiť daňový doklad – pokladničný blok, prípadne faktúru na požiadanie písomnou formou na adresu spoločnosti, prípadne mailom na info@zotti.sk, alebo osobne na prevádzke počas otváracej doby.
5.
Povinnosti kupujúceho
Prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar.
6.
Reklamácie
Reklamácie sú vybavované osobne na prevádzke počas otváracej doby, alebo telefonicky denne v čase od 10:00 do 22:00 na tel. č. 4277077
7.
Záruka
Záruka platí max. 30 min. po dodaní tovaru.
Tovar je možné reklamovať ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru. Predmetom reklamácie pri dodaní rozvozom nemôže byť dodržanie výdajnej teploty menu. V prípade špecifickej reklamácie je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75% objemu z tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí, alebo iná kompenzácia).
8.
Spôsob vrátenia tovaru
Osobne, prostredníctvom rozvozu Pizza Zotti.
Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie: pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime ihneď v hotovosti pri bezhotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime do 10 dní dobropisom na účet platiteľa
9.
Zľava 10% pri online objednaní dvoch jedál
Ak si objednáte online minimálne dve hlavné jedlá, pizze, alebo ich kombináciu získate zľavu 10% z ceny každého hlavného jedla. Zľava bude automaticky odpočítaná v košíku.
Zľava neplatí pre pizze: Ellin, Losos, Frutti di mare, rodinné XXL a všetky bezlepkové. Neplatí pre prílohy, palacinky, zeleninové šaláty, polievky.
Zoznam všetkých jedál, na ktoré je možné uplatniť zľavu nájdete na tomto odkaze.
V prípade objednávky viac ako 10 jedál nebude zľava vypočítaná automaticky, bude odpočítaná manuálne obsluhou.